В ПАТ «ЕК «Херсонобленерго» в телефонному режимі працює кол-центр....
July 29, 2014
В ПАТ «ЕК «Херсонобленерго» в телефонному режимі працює кол-центр в якому ви можете з'ясувати питання щодо:
- якості послуг електропостачання (надійності, безперебійності),
- відсутності електричної енергії,
- перепадів напруги,
- обривів проводів,
- аварійних ситуацій,
- приєднання до електричних мереж,
- договорів про постачання електричної енергії,
- обліку електроенергії,
- активації послуг (подача напруги за заявою споживача),
- виставлення рахунків (неправильно виставлений рахунок),
- відключення за несплату рахунків,
- тарифів на електричну енергію,
- пільг та субсидій тощо.
Заявки приймаються цілодобово за номером: 48-06-20 (для м. Херсона).