Кабінет споживача



Якщо у Вас виникли труднощі з роботою портала, то Ви можете звернутися в службу підтримки, надіславши листа на електронну адресу

support@co.ksoe.com.ua
 
Якщо у Вас питання з приводу вірності введених показників або розрахунків, а також у разі виникнення запитань загального характеру, Ви маєте можливість звернутися до Інформаційно-консультаційного центру, надіславши листа на електронну адресу

ikc@co.ksoe.com.ua
Або ж написати звернення через сайт. Для цього потрібно увійти, якщо у вас вже є профіль, або пройти швидку процедуру реєстрації в системі.

Шановний споживач!

Змінено правила входу до персонального кабінету! Для авторизації використовуються або логін користувача, або особовий рахунок. Електронна пошта більше не використовується в якості авторизації користувача.
Для більш зручного користування персональними кабінетами споживача, наразі ви можете використовувати одну електронну адресу для декількох персональних кабінетів(договорів). Для цього Вам необхідно увійти у "Мій профіль" - нажати кнопку "Редагувати" та змінити за необхідністю електронну адресу.

З повагою, адміністрація АТ "Херсонобленерго".
Нагору