В «Херсонобленерго» зареєстрували «мільйонера»

May 22, 2017

В кол-центрі  ПрАТ «ЕК «Херсонобленерго»  зареєстровано мільйонний телефонний дзвінок від споживачів електричної енергії.

В умовах сучасності люди наскільки вже звикли до електроенергії у своєму помешканні, як до основної умови комфорту, що коли трапляються непередбачені ситуації чи то збої в електропостачанні, громадяни відразу звертаються до «Херсонобленерго».

Чому немає світла? Що робити, коли відключили електропостачанні за несплату рахунків? Куди звернутися, коли зламався лічильник? Як підключити до мереж тимчасову споруду? На ці та інші питання в цілодобовому режимі ось уже четвертий рік поспіль відповідають оператори кол-центру «Херсонобленерго».

24 години на добу, 7 днів на тиждень чотирнадцять операторів в телефонному режимі надають необхідну інформацію споживачам електричної енергії. В цілому, фахівці кол-центру консультують 13 600 юридичних та 450 000 побутових споживачів. Робота операторів досить динамічна: як тільки завершується дзвінок від одного абонента, оператор відразу приймає наступне звернення. А це в середньому до від 2 500 до 3 000 звернень на добу.

В кол-центрі «Херсонобленерго» працюють молоді та енергійні, працьовиті і амбіційні спеціалісти, справжні професіонали своєї справи, які надають споживачам повну інформацію, відповідають на всі питання, які цікавлять громадян та в рамках свої компетенції роблять все можливе, щоб абонент залишився задоволеним.

В кол-центрі споживачі електроенергії можуть з'ясувати питання та отримати інформацію стосовно:

- Якості послуг електропостачання (надійності, безперебійності),

- Відсутність електричної енергії,

- Перепадів напруги,

- Обрив проводів,

- Аварійних ситуацій,

- Приєднання до електричних мереж,

- Договорів про постачання електричної енергії,

- Обліку електроенергії,

- Активації послуг (подача напруги за заявою споживача),

- Виставлення рахунків (неправильно виставлений рахунок),

- Відключення за несплату рахунків,

- Тарифів на електричну енергію,

- Пільг і субсидій тощо.

Заявки приймаються цілодобово за номерами: 48-06-20,  0-800-500-629 (для м. Херсона)

Для районів Херсонської області номери телефонів наведені в таблиці:

Белозерка

(247)3-40-13, (247)3-40-08

Берислав

(246)7-61-50

В.Александрівка

(232)2-14-65

В.Лепетиха

(243)2-24-75

В.Рогачик

(245)5-14-48

Високопілля

(235)2-12-50

Геніческ

(234)3-23-13

Гола Прстань

(239)2-14-05

Іванівка

(231)3-11-03

Н.Сірогози

(240)2-21-55

Каховка

(236)2-05-30

Горностаївка

(244)4-13-01

Нововоронцовка

(233)2-15-31

Нова Каховка

(249)4-25-40

Новотроїцке

(248)5-10-15

Скадовск

(237)5-21-26

Олешки

(242)2-26-69

Чаплинка

(238)2-11-94

Каланчак

(230)3-14-44

ХМЕМ

48-06-20

0-800-500-629