Буває й таке: херсонці дякують енергетикам за роботу

August 7, 2018

Із початку року на адресу Товариства надійшли десятки подяк від херсонців за якісне обслуговування.

В одному із листів жителька міста відзначає доброзичливе ставлення до клієнтів оператора абонентської служби Яни Сергіївни Кучер.

Авторка вдячного відгуку підкреслює, що «тільки таким грамотним і культурним ставленням Ваш заклад здобуде можливість  до входження у Європу».

Дякує за якісну, а головне оперативну роботу співробітників Товариства іще один житель Херсона. Чоловік зазначає, що його проблему було усунено максимально швидко: «електромонтер Хільченко Сергій професійно, коректно і швидко замінив мені лічильник», - зазначає автор листа.

Крім письмових подяк щоденно на номер call-центру надходять позитивні відгуки херсонців за виконання аварійної заявки, оперативну подачу електроенергії після аварії, усунення наслідків аварії на мережах, усунення перепадів напруги і швидке реагування на звернення споживача, швидку установку багатозонного лічильника та ін.

Особливу подяку абоненти висловлюють Голові правління Ігорю Миколайовичу Сафронову, який зумів організувати злагоджену та професійну роботу працівників.

Для Товариства всі думки важливі, проте дуже приємно, коли надходять теплі слова. Дякуємо авторам позитивних відгуків, Ви спонукаєте нас до вдосконалення та мотивуєте виконувати свої професійні обов'язки ще краще.

Нагору