Енергетики збирають подяки від херсонців за виконану роботу

October 31, 2018

Будь-якій людині приємно, коли її працю цінують та дякують за виконану роботу. А енергетикам «Херсонобленерго» вдвічі радісніше отримувати позитивні відгуки. Адже частіше за все їм доводиться чути багато несхвальних слів на свою адресу, коли відбуваються вимушені аварійні відключення чи припинення електропостачання деяким абонентам за борги.

Як і будь-які працівники інших установ та організацій, енергетики лише слідують встановленим нормам і правилам, тож розуміння з боку абонентів багато значить для нас.

Лише за вересень-жовтень на адресу Товариства надійшло більше тридцяти подяк від жителів Херсонщини за якісне обслуговування.

В одному із листів херсонець Олександр Іванович Бурмак позитивно оцінив наявність електронної черги у Центрі обслуговування споживачів:

«Електронна черга не створює напруження серед клієнтів».

Абонент відмітив професіоналізм та терпіння співробітників при передачі показників лічильника :

«…по декілька разів вони повторюють одне і те ж клієнтам, ( дивуюсь і захоплююся, як тільки у них вистачає терпіння)».

Особливо Олександр Іванович відмітив роботу керівника Центру Тетяни Олександрівни Шереметьєвої:

«в її поведінці та діях присутні доброзичливість та професіоналізм, не зважаючи на явну завантаженість роботою – це і безкінечні телефонні дзвінки, і розлючені, перш за все через нерозуміння суті питання літні люди під дверима її кабінету».

Херсонець був настільки приємно вражений затишністю та якістю обслуговування у Центрі, що звернувся до керівництва «Херсонобленерго» з проханням винести заохочення працівникам.

Крім письмових подяк щоденно до call-центру надходять позитивні відгуки херсонців за виконання аварійної заявки, оперативну подачу електроенергії після аварії, за професіоналізм бригад повітряних ліній, уважне ставлення з боку операторів call-центру.

Дякують навіть за дрібниці - прибирання гілок після планового розчищення ліній електропередач.

Для Товариства всі думки важливі, проте дуже приємно, коли надходять теплі слова. Дякуємо авторам позитивних відгуків, Ви спонукаєте нас до вдосконалення та мотивуєте виконувати свої професійні обов'язки ще краще. 

Фото подяки у Фейсбуці

 

Нагору