Кол-центр Херсонобленерго
+38 (0552) 48-06-20, 48-06-06
0-800-500-629

Фахівці служби захисту економіки «Херсонобленерго» обговорили питання репутації підприємства та зловживання споживачами у сфері енергетики

November 30, 2021

В «Херсонобленерго» відбулась робоча нарада фахівців служби з питань захисту економіки під керівництвом директора з питань захисту економіки Валерія Літвіна. В ході зібрання присутні обговорили питання суворого дотримання працівниками Товариства вимог чинного законодавства України та внутрішніх документів у процесі документування фактів розкрадань електричної енергії, детально акцентували увагу на роботі з пофідерним аналізом та продовженні профілактичної роботи зі зловживаннями споживачами у сфері енергетики та пошкодженням майна Товариства.

Розглядалося, в тому числі, питання стосовно співпраці з представниками правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування у частині попередження крадіжок з енергооб’єктів, сприянні їх оперативного розкриття, зокрема задля стабільного життєзабезпечення соціальної сфери населених пунктів та збереження енергетичної безпеки регіону в цілому.

Під час обговорення виконання нагальних завдань служби захисту економіки директор Валерій Літвін акцентував увагу на дотриманні працівниками Товариства норм чинного законодавства та професійної етики:

  • Перш за все, з метою сприяння позитивному іміджу підприємства, звертаю вашу увагу на дотриманні у спілкуванні зі споживачами службового етикету. Встановлення доброзичливих, ввічливих та толерантних взаємин між співробітниками та у відношенні зі споживачами впливає на репутацію підприємства. Спілкування має будуватися на взаємній повазі один до одного. В очах споживачів працівник обленерго є тією людиною, яка несе відповідальність як за якість обслуговування, так і за інші сторони діяльності підприємства, які часто не пов’язані із службовими обов’язками. На сьогодні нам відомі окремі факти відсутності елементарної делікатності та вихованості у спілкуванні зі споживачами, зокрема використання у спілкуванні нецензурної лексики. У випадку систематичних порушень етичних правил на працівників будуть накладатись дисциплінарні міри відповідальності, - зазначив В.Літвін.

На завершення учасники зібрання обговорили зауваження та пропозиції для подальшого покращення ефективної роботи служби.

 

 

Нагору