Ігор Сафронов: «Херсонобленерго» іде в ногу з часом

September 1, 2017

ПрАТ «Херсонобленерго» в своїй виробничій діяльності робить все можливе, щоб обслуговування споживачів стало більш комфортним.

Днями в Центрі обслуговування споживачів для зручності відвідувачів впроваджено нову послугу – «Електронна черга». Нововведення суттєво позначиться на сервісному обслуговуванні громадян та націлене на підвищення його якості.

З допомогою «Електронної черги», споживачі електричної енергії мають можливість отримати інформацію щодо розрахункового рахунку, замовити послуги, звернутися з питання щодо укладання договорів, тим самим скоротити час на черги.

В приміщенні ЦОСу встановлено термінал, у якому відвідувач має можливість з допомогою адміністратора або ж самостійно зареєструватись в електронні черзі, вказавши предмет запиту. Відповідно до звернення, споживач отримує талон з номером в черзі. Після отримання якого очікує запрошення оператора, яке висвітлюється на моніторі, встановленому в залі очікування, номер талона висвітлюється над відповідним віконцем. До послуг громадян в ЦОСі працюють 12 професійних та компетентних операторів, які надають інформацію та консультації споживачам електричної енергії.

Новою сервісною послугою, яка почала працювати з 28 серпня, в перший день скористалося 600 відвідувачів – користувачів електричною енергією.

Голова правління ПрАТ «Херсонобленерго» Ігор Сафронов відзначив, що для Товариства є пріоритетним якісне обслуговування споживачів і на підприємстві дбають про його вдосконалення.

  • У стрімкому розвитку новітніх технологій наше Товариство йде вперед в ногу з часом і запроваджує позитивний приклад колег з інших областей. Для зручності ми пропонуємо громадянам скористатися новим сервісом обслуговування. Використання послуги «Електронна черга» в Центрі по обслуговуванню споживачів допоможе вирішити питання напливу відвідувачів та підвищить якість обслуговування. Користь очевидна – вже за результатами перших днів ми бачимо позитивні зміни. Така система дійсно працює і має свої переваги. Ми не будемо зупинятися на досягнутому, в планах компанії запровадження ще багато нових проектів, які забезпечать якість надання послуг споживачам, - акцентував І.Сафронов
Нагору