«Херсонобленерго» на зв’язку

April 17, 2020

Зважаючи на загальнодержавні карантинні заходи через коронавірус, АТ «Херсонобленерго» та усі його структурні підрозділи тимчасово працюють дистанційно.

Для зручності абонентів та за для якісного, оперативного та функціонального обслуговування в Товаристві створено широкий спектр сервісів та онлайн-послуг.

Доступні онлайн-сервіси значно заощаджують час і забезпечують отримання послуг, не виходячи з дому. Онлайн-Послуги

Вирішити хвилюючі питання споживачам також допомагають оператори кол-центру, які у телефонному режимі надають відповідні консультації. Кол-центр працює цілодобово, без вихідних та святкових днів за телефоном 0552-48-06-20.

Щоденно оператори приймають понад тисячу дзвінків від мешканців Херсонської області.

Особливо «гарячими» днями є період, коли оператори приймають покази електролічильників. Тоді навантаження зростає в рази, і до кол-центру надходить за добу понад 6 тисяч дзвінків.

Виникають такі ситуації, коли разом з терміном передачі показів трапляються аварійні ситуації і споживачам важко додзвонитися. Саме тоді телефонні лінії перевантажені, а в черзі на з’єднання з оператором одночасно знаходяться до 40 абонентів.

Енергетики рекомендують для передачі показів приладів обліку по можливості використовувати сучасні досягнення новітніх технології та надати можливість споживачам без перешкод повідомляти про аварійні ситуації, для оперативного їх усунення.

Ми працюємо для Вас.

Нагору