«Херсонобленерго» про дописи в Фейсбук

March 1, 2019

28 лютого в соціальній мережі Фейсбук Наталія Возаловська розмістила допис, в якому в негативній та образливій формі висловилась на адресу робітників АТ «Херсонобленерго», звинувативши їх в незаконних діях.

АТ «Херсонобленерго» з цього приводу повідомляє наступне.

АТ «Херсонобленерго» у межах своєї компетенції дотримується виключно вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» та Постанов державного регулятора - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

З 1 січня 2019р Товариство не є суб'єктом господарювання, який здійснює продаж електричної енергії, а згідно з вимогами зазначеного Закону виконує доручення  новостворених компаній електропостачальників щодо відключення чи підключення споживачів.

Власниця домоволодіння мала заборгованість у сумі 2 903 гривні та була проінформована 8 вересня 2018 року про можливе припинення енергопостачання в разі непогашення боргу. Господиня отримала попередження особисто та письмово підтвердила наявність заборгованості.

Так, як заборгованість станом на 26 лютого 2019 року не була погашена в повному об’ємі, електропостачання було припинено, шляхом від’єднання вводу на електроопорі, яка знаходиться поза межами домоволодіння і потрапляти до домоволодіння чи на подвір'я необхідності не було.

Наступного дня, 27 лютого 2019р, мешканка будинку погасила заборгованість в повному обсязі та подала до Центру обслуговування споживачів  заяву на підключення. Підключення абонента проведено у встановленому порядку.

Політичні, релігійні та інші вподобання фахівців Товариства не мали і не мають відношення до виконання ними своїх посадових обов’язків та вимог законодавства. Вони є жителями міста Херсона, проживають по-сусідству з вами, мають родини, працюють на підприємстві, сплачують податки в місцевий бюджет і в жодному разі не заслуговують на шквал негативу та образливих слів в свою адресу.

АТ «Херсонобленерго»  зобов’язано виконувати вимоги законодавства: Кодексу системи розподілу п.11, та Правил роздрібного ринку, р.7., т.і, та не має на меті безпідставно припиняти енергопостачання мешканцям.

По усіх конфліктних ситуаціях громадяни, як і працівники АТ « Херсонобленерго», мають право звернутися до поліції на телефон «102».

Бережіть себе та близьких. 

Нагору