Не виходячи з дому: дистанційне спілкування користується популярністю
Дистанційні онлайн-сервіси, створені для зручності споживачів електричної енергії, активно користуються попитом абонентів та набули популярності особливо під час карантину.
Найбільше користувачів оцінили практичність та зручність сервісу «Кабінет споживача». У "Кабінеті споживача" вже зареєструвалися 141 тисяча побутових та майже 16 тисяч юридичних осіб.
(Для тих, хто ще не з нами повідомляємо: «Кабінет споживача» знаходиться на головній сторінці офіційного сайту АТ «Херсонобленерго» www.ksoe.com.ua, проста і швидка реєстрація).
Функціонал дає можливість абонентам
- передавати покази електролічильника,
- контролювати споживання електричної енергії,
- додаткова зручність - можливість одночасно контролювати стан справ за кількома особистими рахунками,
- замовлення онлайн-послуг,
- відправлення електронного звернення.
Усі можливості запроваджені для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності відвідування Центру обслуговування споживачів.
Реструйтесь в "Кабінеті споживача" та користуйтесь онлайн-сервісами. Ми працюємо для Вас.