Не виходячи з дому: дистанційне спілкування користується популярністю

September 7, 2020

Дистанційні онлайн-сервіси, створені для зручності споживачів електричної енергії, активно користуються попитом абонентів та набули популярності особливо під час карантину.

Найбільше користувачів оцінили практичність та зручність сервісу «Кабінет споживача». У "Кабінеті споживача" вже зареєструвалися 141 тисяча побутових та майже 16 тисяч юридичних осіб. 

(Для тих, хто ще не з нами повідомляємо: «Кабінет споживача» знаходиться на головній сторінці офіційного сайту АТ «Херсонобленерго» www.ksoe.com.ua, проста і швидка реєстрація).

Функціонал дає можливість абонентам

  • передавати покази електролічильника,
  • контролювати споживання електричної енергії,
  • додаткова зручність - можливість одночасно контролювати стан справ за кількома особистими рахунками,
  • замовлення онлайн-послуг,
  • відправлення електронного звернення.

Усі можливості запроваджені для дистанційного спілкування зі споживачами без необхідності відвідування Центру обслуговування споживачів.

Реструйтесь в "Кабінеті споживача" та користуйтесь онлайн-сервісами. Ми працюємо для Вас. 

 

 

Нагору