Інструкція як передавати показники лічильника через Viber

June 25, 2019

З 1 липня стартує щомісячна передача показників електролічильника. Інформація про спожиті кіловати на сайті АТ «Херсонобленерго» буде прийматися традиційно до 4 числа.

Крім добре знайомих для жителів міста та області способів передачі: за телефоном, у особистому кабінеті чи за допомогою заяви у абонентських,  з минулого місяця працюють сервіс у Viber, прийом показників у СМС та електронною поштою.

Аби допомогти розібратися у роботі новинок, АТ «Херсонобленерго» пропонує споживачам електроенергії детальні інструкції.

До Вашої уваги інструкція як легко передавати показники лічильника через Viber:

  1. На головній сторінці сайту АТ «Херсонобленерго» https://ksoe.com.ua/ знайти розділ «Ввід показників».
  2. Якщо ви використовуєте версію Viber для комп’ютера, у способах передачі лічильника потрібно перейти за посиланням:
  3. Якщо ви використовуєте мобільну версію Viber, вам потрібно відкрити свій Viber – у налаштуваннях обрати функцію «Сканувати QR-код». Далі потрібно направити камеру на код, що на сторінці « Способи передачі показників лічильника» сайту АТ «Херсонобленерго». Система відсканує його та перенаправить вас до публічного акаунту «Херсонобленерго» у Viber, де можна ввести показники.
  4. Далі потрібно виконувати інструкції, які надсилатиме у повідомленні чат-бот.

Приєднуйтесь та користуйтесь із задоволенням!

 

Також можна скористатися одним із старих способів передачі показників лічильника:

Внести показники лічильника можна, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті» : https://ksoe.com.ua/cabinet/login/ , або «Без реєстрації» на сайті АТ "Херсонобленерго".

Скористатися послугою в автоматичному режимі за телефоном: (0552) 316-316 (цілодобово). За телефонами кол-центру: (0552) 48-06-20, 0-800-500-629 (цілодобово).

У Центрах по обслуговуванню споживачів (вул. Пестеля, 5, вул. Перекопська, 178) передати показник через термінал, або в абонентських групах РЕМ заповнити заяву.

Нагору