Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

Один день роботи електромонтера

October 11, 2018

Багато негативу чують у свій бік електромонтери, особливо, коли доводиться відключати абонентів за борги перед енергопостачальником. Звісно ж, кому сподобається, що його залишили без електроенергії (а іноді як наслідок, без гарячої води чи можливості готувати їжу на електроплиті), навіть якщо і з його ж вини?

Але 13-ть років роботи у «Херсонобленерго» навчили електромонтера Дмитра Єфремова не приймати на свій рахунок слова споживачів.

«Раніше було важко. Зараз же спокійно сприймаю негатив, навчився ставитися до цього більш лояльно. Як люди говорять, якщо ми не можемо щось виправити, навіщо за це переживати?», - ділиться Дмитро.

Робочий день електромонтера починається від самого рання з отримання наряду – списку адрес, де треба провести відключення абонентів. Зібравши все необхідне обладнання, озброївшись низкою пояснень для кандидатів на відключення, вирушаємо до вказаних будинків.

Сьогодні бригада Дмитра займається відключеннями у багатоповерхових будинках. У середньому за день доводиться залишити без електроенергії 7-10 абонентів. На перший погляд цифра не велика. Але треба не забувати, що певну кількість часу забирає дорога до об’єктів, адже адреси знаходяться у різних районах Херсону.

Коли електромонтер прибуває на зазначене місце це ще не значить, що він зможе швидко і легко виконати свою роботу. Дуже часто абоненти подовгу не хочуть виходити до представників енергокомпанії.

Трапляється і таке, що людей просто не буває вдома, хоча попередження і розсилаються їм завчасно. За правилами, електромонтер з відключення не може діяти без присутності абонента, тому часто-густо співробітникам доводиться повертатися ні з чим.

Інша  специфічна сторона професії електромонтера з відключень – реакція споживачів. Не поодинокі випадки, коли люди дуже бурно реагують на відключення. Одні намагаються домовитись із працівниками обленерго, пропонуючи хабарі, інші – напружені і роздратовані настільки, що схильні до проявлення фізичної агресії. Роботу електромонтера можна сміливо вважати небезпечною для здоров’я і поставити близько до професії поліцейських и рятувальників.

Дмитро Єфремов говорить, що бували випадки, коли абоненти не контролюючи себе погрожували холодною зброєю. А загалом по області та Україні є непоодинокі випадки, коли доходить і до побиття представників енергопостачальних компаній.

«Ми завжди пояснюємо абонентам причини відключення ... Бувають такі нюанси, що банк може на 2-3 дні затримати платежі, ми їх ще не бачимо, а у споживача за фактом вже є оплата. У таких випадках ми просто фіксуємо, коли була проведена оплата, яка її сума і йдемо. Якщо гроші за споживання електроенергії Товриству не сплачені, то природно, що ми проводимо відключення.

Не всі люди розуміють, що ми просто виконуємо свою роботу, від нас нічого не залежить. Є закони і правила. Якщо ми хочемо жити в цивілізованій країні - ми повинні їх дотримуватися», - пояснює Дмитро.

Саме ж відключення абонента проходить досить швидко : треба лише відключити провід під напругою, що знаходиться у електрощитовій і веде до квартири.

Не зважаючи на відверту стресовіть роботи, Дмитро говорить, що не хотів би змінювати її на будь-яку іншу:

«Я не шкодую, що вивчився на енергетика. Це теж, я вважаю, одна з вагомих спеціалізацій як в нашій країні, так і в усьому світі».

А своїм молодим колегам, які тільки переступають поріг Товариства, аби стати енергетиком, Дмитро Єфремов радить:

«Головне - намагатися не сприймати негатив на свій рахунок. Намагатися навчитися спокійно до цього ставитися, тому що це неможливо виправити».

 

АТ «Херсонобленерго» чекає на нових співробітників! Інформація про актуальні вакансії систематично оновлюється.

Слідкуйте за  новинами на офіційному сайті : https://ksoe.com.ua/company/news/ ,

а також на офіційній сторінці Товариства у Фейсбуці.

Будемо раді бачити вас у своєму колективі!

 

Більше фото у Фейсбуці

Нагору