«Особистий кабінет» - простіше не буває
Доступну та зручну послугу від АТ «Херсонобленерго» «Особистий кабінет» оцінили вже десятки тисяч споживачів. Адже «Особистий кабінет» - це максимум можливостей при мінімумі зусиль.
В «Особистому кабінеті» абоненти завжди можуть вибрати найбільш підходящу для себе послугу.
Наприклад, тут дуже зручно передавати показники електролічильника. Адже їм не доведеться стояти в черзі або витрачати час на телефонні дзвінки. До того ж зв'язатися з фахівцем call-центру в цей час не просто - кожен другий споживач, а їх в «Херсонобленерго» більш 400 000, намагається додзвонитися оператору, щоб повідомити дані свого лічильника.
В результаті - багатоканальний номер перевантажений, споживачам доводиться чекати поки звільниться лінія. Куди простіше і швидше зайти на сайт «Херсонобленерго» і відправити показники приладу обліку електроенергії через «Особистий кабінет».
Цей сервіс простий у використанні.
Для початку необхідно зайти на сайт компанії: https://ksoe.com.ua і натиснути на кнопку «Особистий кабінет», вибрати кнопку «Кабінет споживача». Реєстрація тут не складна - досить лише ввести необхідну інформацію в поля, обов'язкові для заповнення. Далі споживач потрапляє в особистий простір взаємодій з АТ «Херсонобленерго» - оператором системи розподілу.
В Товаристві переконані, що сучасні онлайн-сервіси це важлива ланка процесу поліпшення взаємодії зі споживачами та підвищення якості обслуговування абонентів.