Пам’ятка дбайливого споживача електричної енергії

August 27, 2019

А чи знали Ви, що відповідальне та сумлінне ставлення до обов’язків споживача електричної енергії, гарантує використання можливостей, які передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії», Правилами роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами?

Отож, споживачу електричної енергії варто знати та виконувати прості правила:

  • АТ «Херсонобленерго» та ТОВ «ХОЕК» - це два окремі підприємства, які займаються абсолютно різною ліцензованою виробничою діяльністю. 
  • Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» споживач користується електричною енергією та сплачує за її використання на основі укладених договорів.
  • Правилами роздрібного ринку електричної енергії передбачено щомісячне обов’язкове надання споживачами Оператору системи розподілу (АТ «Херсонобленерго») фактичних показань лічильника електричної енергії.
  • АТ «Херсонобленерго» для зручності кожного споживача пропонує кілька доступних способів передачі показань приладів обліку, про що постійно інформує абонентів. Користуйтеся будь-яким за Вашими можливостями. Зі способами можна ознайомитися ТУТ.  
  • Особливе прохання до користувачів мобільним зв’язком та мережею Інтернет - не завантажувати лінію стаціонарних телефонів та надати можливість літнім людям вчасно та без перешкод надати покази своїх електролічильників зручним для них способом.
  • Систематична передача показів електролічильників - запорука уникнення  розбіжностей у нарахуваннях за використану електроенергію та отримання рахунку за фактично спожитий обсяг.
  • Після 7 числа кожного місяця на сайті ТОВ «ХОЕК» в особистому кабінеті споживачі мають можливість ознайомитися з платіжним документом. Для громадян, які не мають доступу до мережі Інтернет баланс рахунку можна дізнатися за телефоном 0552-316-333, натиснувши в автоматичному режимі кнопку «1».
  • Оплатити за електроенергію споживач має в передбачені законодавством терміни, тобто не пізніше 20 числа наступного місяця.
  • Для активних, зайнятих та працюючих споживачів є можливість дистанційно, без черг, без особистої присутності в Центрах обслуговування споживачів вирішити свої питання – для цього пропонуємо скористатися онлайн-послугами.

 

Сподіваємось на Ваше розуміння, плідну співпрацю та партнерські відносини. 

Нагору