Працівникам «Херсонобленерго» дякують за роботу

April 4, 2018

На адресу ПрАТ «Херсонобленерго» надійшов лист від жителя м.Херсона. Херсонець висловлює слова вдячності працівникам Центру обслуговування споживачів.

«Хочу поделиться приятными впечатлениями от этого визита. Так, в ожидании своей электронной очереди я оценил положительно такое нововведение, - электронная очередь не создаёт напряжения и волнения среди клиентов, в основном людей преклонного возраста, а наоборот успокаивает и придаёт уверенность.

Обратил внимание на возраст обслуживающего персонала, в основном молодой. Это правильно, поскольку у современных, молодых людей большой ресурс терпения к клиентам, подчас до конца не понимающим сути вопроса, и от этого начинающих нервничать.

Хочу отметить профессионализм и терпение, присущие как сотрудникам, осуществляющих процедуру сверки показаний счётчика в окошке приёма, так и администраторам, выдающим электронные номерки очереди посетителям, - по несколько раз они повторяют одно и то же непонятливым клиентам, (удивляюсь и восхищаюсь, как только у них хватает терпения)».

Зокрема, автор листа зазначає про професіоналізм, доброзичливість та толерантність до відвідувачів начальника Центру обслуговування споживачів Тетяни Олександрівни Шереметєвої. Особливу подяку висловлює Голові правління Ігорю Миколайовичу Сафронову, який зумів організувати злагоджену та професійну роботу працівників.

Робота Центру обслуговування споживачів направлена на покращення якості та оперативності обслуговування, а також націлена зробити обслуговування споживачів максимально зручним і комфортним. Для цього було облаштовано приміщення, запроваджено новий сервіс «Електронна черга», а висококваліфіковані спеціалісти завжди готові надати професійну допомогу.

Для Товариства всі відгуки важливі, проте дуже приємно, коли надходять теплі слова та приємні відгуки, які спонукають до вдосконалення та мотивують виконувати свої професійні завдання ще краще. 

Нагору