Щодо спростування недостовірної інформації розміщеної на сайті НКРЕКП

April 12, 2018

Інформація, яка опублікована на офіційному веб-сайті НКРЕКП http://www.nerc.gov.ua/?news=7542 стосовно порушень ПрАТ «ЕК «Херсонобленерго»  не відповідає дійсності. Керівництво ПрАТ «ЕК «Херсонобленерго» офіційно повідомило та направило листа на адресу НКРЕКП з проханням не зловживати наданими їй повноваженнями та дотримуватися вимог чинного законодавства України при проведені перевірок за бажанням суб’єктів господарювання та не розповсюджувати фейкові новини на своєму офіційному веб-сайті.

Текст листа

Голові НКРЕКП

Вовку Д.В.

 

Про публікацію на сайті НКРЕКП

статті “Херсонобленерго не допускає

НКРЕКП до перевірки та приховує

порушення Ліцензійних умов"  

11 квітня 2018 року на своєму сайті НКРЕКП розмістило статтю під назвою “Херсонобленерго не допускає НКРЕКП до перевірки та приховує порушення Ліцензійних умов".

З метою спростування фактів викладених в статті повідомляємо, що Товариство завчасно заявою від 03.04.2018 р. (що надійшла до НКРЕКП 04.04.2018 р., а не 06.04.2018 р., як зазначено в статті) попередило НКРЕКП щодо відзиву власної заяви з проханням провести перевірку та дії щодо не допуску відбуваються виключно в рамках законодавства України, а саме в порядку передбаченому ст. 19 Конституції України, оскільки ПрАТ “ЕК “Херсонобленерго” не може бути примушена робити те, що не передбачено законодавством, в тому числі допускати до проведення перевірки без належних на то підстав.

НКРЕКП, як центральний орган виконавчої влади  має право діяти в порядку та спосіб встановлений чинними законодавством України та не виходити за межі наданих комісії повноважень. В супереч цьому в статті висловлено припущення про приховування Товариством порушень вимог законодавства України, без встановлення відповідних фактів та правових підстав.

Так, ПрАТ “ЕК “Херсонобленерго” в своїй діяльності сумлінно дотримується вимог законодавства України та виконує взяти на себе зобов’язання передбачені  нормативно-правовим актами та договорами, в тому числі щодо проведення компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання за 2017 рік. Так, листом від 02.04.2018 р. Товариство повідомило НКРЕКП про факт проведення компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості 141 споживачу ПрАТ “ЕК “Херсонобленерго”, а тому відомості про факт не надання компенсації викладені в статті не відповідають дійсності. Також, Товариство не приховує жодної інформації від Комісії надаючи відповідну інформацію в строки встановленні Регулятором та в обсягах необхідних для здійснення контролю, а отже припущення є такими, що не відповідають дійсності.

Тому з метою приведення взаємовідносин, що складались між ПрАТ “ЕК “Херсонобленерго” та НКРЕКП у відповідність до принципів справедливості, неупередженості та об'єктивності, недопущення дискримінації суб’єкта господарювання, суб’єкту контролю необхідно дотримуватись вимог законодавства України та Товариство готово до діалогу з метою забезпечення енергетичної безпеки України та забезпечення безпеки постачання електричної енергії споживачам, захисту їхніх прав та інтересів. 

При вчиненні НКРЕКП протиправних дій відносно енергопостачальної компанії та відповідно споживачів Херсонської області, Товариство залишає за собою право відстоювати порушення права в суді.

З повагою,  

Голова Правління                                                                             І.М. Сафронов

 


Нагору