Спростування неправдивої інформації розміщеної на «Укрінформ»

July 5, 2019

На сторінках всеукраїнського видання «Укрінформ» за авторством Світлани Шевцової вийшла публікація під назвою «Південь України: український мовник німотствує - вражі голоси розкошують», яка містить відверто викривлену інформацію.

Дописувачка, спотворивши  ситуацію, звинуватила АТ «Херсонобленерго» у відключенні радіоцентру «Луч» та припиненні Суспільного мовлення в південних районах держави, у зв’язку із чим український радіопередавач не може пробитися крізь російську пропаганду.

З цього приводу Товариство вважає за потрібне повідомити автору, що з 1 січня 2019 року відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» АТ «Херсонобленерго», як оператор системи розподілу, зобов’язаний виконувати заявки всіх постачальників про припинення та відновлення розподілу електричної енергії споживачам (ст.11.5 Кодексу системи розподілу) і не має права з’ясовувати у електропостачальників причини таких рішень (ст.11.5.2).

Так, 21 березня 2019 року за вимогою постачальника ДП ЗД «Укрінтеренерго» про відключення споживача Товариство припинило розподіл електричної енергії на об'єкт Концерн радіомовлення, радіозв’язку та телебачення (код ЕДРПОУ 01190043).

18 квітня 2019 року, за вимогою того ж постачальника, розподіл електричної енергії на зазначений об’єкт було відновлено.

Для чого журналістом Світланою Шевцовою повсякденну роботу електромонтерів було перекручено в політичну площину для провокування соціальної напруги у суспільстві, знає, напевно, тільки сама авторка. 

Нагору