Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

Як платити за фактично спожиту електроенергію?

June 29, 2021

Громадяни, які ігнорують обов’язок повідомляти покази електролічильника або з якихось причин забули це зробити, після отримання рахунків про оплату за електроенергію, не погоджуються з вказаною кількістю спожитої електроенергії та невдоволенні сумами нарахувань.

Чому так буває?

Невідповідність та неточність у рахунках виникає через відсутність у оператора системи розподілу (АТ «Херсонобленерго») інформації від споживача про реальні покази приладів обліку, а обсяг спожитих кіловат визначається виходячи з середньодобового споживання, який не співпадає з фактичним.

Дані про обсяги використаної електричної енергії оператор системи розподілу передає енергопостачальнику (ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія»), який на їх основі здійснює розмір нарахування до оплати.

Який вихід?

Отже, щоб отримувати коректний платіж, потрібно всього-на-всього вчасно передати покази електролічильника будь-яким зручним та легким для вас способом. Способи тут.  

Нагадуємо, побутові споживачі зобов’язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій календарний день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.

Нагору