“ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО” ПЕРЕХОДИТЬ НА ОСОБЛИВИЙ РЕЖИМ РОБОТИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» АТ «Херсонобленерго» на період карантину вводить особливий режим роботи.
У зв’язку з важливістю дотримання заходів ефективної профілактики коронавірусної інфекції, тимчасово обмежується прийом громадян в Центрах обслуговування споживачів.
ОДЕРЖАТИ ПОСЛУГИ МОЖНА ДИСТАНЦІЙНО ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-ПОСЛУГ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ.
АТ «Херсонобленерго» пропонує для вирішення питань скористатися онлайн-послугами.
Для цього створено ряд можливостей на офіційному сайті АТ «Херсонобленерго» https://ksoe.com.ua/
Онлайн-послуги через особистий кабінет - https://ksoe.com.ua/cabinet/service_info/
Онлайн - кабінет з приєднання до електромереж - https://ksoe.com.ua/conn_cabinet/login/
Онлайн - кабінет з укладання договорів на розподіл електричної енергії (Споживачів, Постачальників) - https://ksoe.com.ua/contract_cabinet/login/
Онлайн - кабінет з працевлаштування - https://ksoe.com.ua/employment_cabinet/login/
Планові та аварійні відключення можна переглянути тут https://ksoe.com.ua/disconnection/
Працює кол-центр АТ «Херсонобленерго» за телефонами 0552-480-620, 0-800-500-629.
З приводу інших питань: за телефонами територіальних підрозділів https://ksoe.com.ua/company/contacts/
Прийом листів та документів здійснюється лише через електронну пошту kanc@co.ksoe.com.ua або через служби поштової доставки. Відправлення відповіді споживачам надсилатиметься у відповідний спосіб.
Просимо зберігати спокій, особливий режим необхідний у зв’язку з запровадженням карантинних заходів та порад медиків не відвідувати місця масового скупчення людей!
Бережіть себе та близьких.