Дружній колектив – це друга сім’я
За роботою великих компаній завжди стоять тисячі працівників, вони щодня трудяться для того, аби великий механізм під назвою АТ «Херсонобленерго» працював як годинник, задовольняв усі потреби споживачів.
На прийомі у операторів або при обслуговуванні одним із майстрів Товариства споживачі перш за все бачать спеціалістів, але у всіх них є й інша сторона – вони перш за все особистості, які поза своєю роботою мають родини, друзів та хобі.
Аби познайомити вас ближче з працівниками, які щодня намагаються оперативно вам допомогти, Товариство започатковує рубрику «Херсонобленерго» у обличчях».
Не кожен може похизуватися роботою, яка приносить лише задоволення. Одиницям щастить працювати там, куди зранку поспішаєш, а після закінчення робочого дня хочеться залишитися і попрацювати понаднормово.
Саме так описує свою любов до служби технік по роботі з юридичними та побутовими споживачами АТ «Херсонобленерго» Ольга Чорна.
Історія кар’єри Ольги у Товаристві почалася чотири роки тому. Довго роздумувати над пропозицією перейти з попередньої роботи у «Херсонобленерго» їй не довелося, одразу підкупив робочий графік, говорить Ольга.
На перший погляд її робота може здатися нудною і рутинною, адже у її посадові обов’язки входить заключати договори із споживачами на повторні підключення, опломбування\розпломбування, перенос лічильника, видача юридичним споживачам рахунки на роз пломбування\розпломбування лічильників.
Комусь іншому постійна робота з сотнями документів за день могла б швидко набриднути, але Ольга зізнається, що їй подобається виключно все :
«Мені подобається те, що робота різноманітна. Наприклад, прийшов лист – зареєструвати споживача, а вже інший- підключення, ще якийсь – виклик інспектора розпломбувати\запломбувати лічильник. Тобто різні питання і потреби у споживачів, і потрібно їм правильно надати інформацію, як далі користуватися тою чи іншою послугою.
І звісно ж важливо правильно підказати куди йому звертатися, щоб він не шукав по усьому підприємству».
Все ж крім роботи у кожного є родина і друзі, які через відданість людини своїй справі можуть відчувати нестачу уваги. Зранку поспішати на роботу, а після закінчення трудового дня – залишатися понаднормово, звучить більше як страшний сон як для більшості працюючих людей у країні, так і для їх родин.
Але технік по роботі зі споживачами Ольга може похизуватися взаєморозумінням у своїй сім’ї. Дві її доньки-школярки хоч і дивуються, чому мама завчасно поспішає на роботу, але поважають її жагу до праці.
«Доньки навчаються у 8 та 11 класах… уже майже дорослі, тому у вільний час я намагаюся більше приділяти уваги їм, щоб вони не відчували, що я тільки роботі віддаюсь. А моє хобі дуже просте – вчити уроки з моїми дівчатами», - сміється Ольга.
Доньки Ольги зізнаються, що з нетерпінням чекають маму з роботи, щоб потім пройтися парком, відвідати кафе та просто мати «дівчачу розмову».
А з початком нового дня технік знову поспішає на роботу, до своєї другої сім’ї – колективу Центру обслуговування споживачів.
«Дружній колектив – це друга сім’я. І за будь-якої негоди ти будеш іти з хорошим настроєм на роботу. Працюю уже четвертий рік і зовсім такого не було, щоб я йшла на роботу у пригніченому стані і без бажання», - каже Ольга.
Співробітниці та керівник підтверджують, – на противагу стереотипу, що жіночий колектив повний непорозумінь, - у їх відділі між усіма дружні злагоджені стосунки. У колективу навіть є свої традиції – разом святкувати Дні народження, Новий рік, День енергетика, 8 Березня. А робочі місця дівчата намагаються облаштувати як можна краще, створити затишок як вдома.