Кол-центр Херсонобленерго
+38 (032) 445-56-45
0-800-500-629
Онлайн працевлаштування
Онлайн договори
Особистий кабінет
Ввід показників
Онлайн приєднання
Пошук відключень
Онлайн послуги
Тарифи

До уваги непобутових та колективних побутових споживачів

Публічні типові договори про приєднання:

Новости
Фільтр:

January 20, 2022
Енергопостачальник ініціює знеструмлення гуртожитків Херсона за борги
Причиною відключення вказується наявність заборгованості за спожиту електроенергію перед постачальником.
Докладніше

January 20, 2022
На вимогу енергопостачальника боржникам відключають електроенергію
Якщо споживач не згоден з сумою у рахунках, відключенням, то всі ці питання він вирішує виключно з постачальником електричної енергії.
Докладніше

January 19, 2022
Відповідальність за дискомфорт мешканців новокаховських гуртожитків лежить на комунальниках
Кризова ситуація з заборгованістю залишається не вирішеною.
Докладніше

January 18, 2022
Служба захисту економіки інформує: аварійні відключення та сума збитків за тиждень
В період з 10 по 16 січня фахівцями АТ «Херсонобленерго» проведено 109 рейдів та зафіксовано 15 порушень, про що складено відповідні акти.
Докладніше

January 14, 2022
Енергетики відновили проведення планових робіт на електромережах
Про проведення планових робіт оператор системи розподілу АТ «Херсонобленерго» заздалегідь інформує споживачів на офіційному сайті у розділі «Відключення»
Докладніше

January 14, 2022
Через бездіяльність посадових осіб комунального підприємства мешканці гуртожитків Нової Каховки ризикують залишитися без світла і тепла
Відключення об’єктів – крайній захід, на який енергетики йдуть тільки в тих випадках, коли ніяких інших шляхів врегулювання ситуації вже не залишилося.
Докладніше

January 14, 2022
В зимовий період споживайте електроенергію відповідально! Не вмикайте усю побутову техніку одночасно
Розмірене використання приладів великої потужності допоможе уникнути аварійних відключень.
Докладніше

Все новости >>>
 








 
Iнше вiдео


 
Шановний споживач!

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. N 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" АТ "Херсонобленерго" не період карантину введено особливий режим роботи.

У зв’язку з важливістю дотримання заходів ефективної профілактики коронавірусної інфекції, тимчасово обмежується прийом громадян в Центрах обслуговування споживачів.

ОДЕРЖАТИ ПОСЛУГИ МОЖНА ДИСТАНЦІЙНО ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-ПОСЛУГ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ.

З повагою, адміністрація АТ "Херсонобленерго".
Шановний споживач!

Звертаємо Вашу увагу, що починаючи з 01.09.2020 відповідно п.8.6.8. "Кодексу комерційного обліку електричної енергії" непобутовим та колективним побутовим споживачам необхідно надавати звіти про покази лічильника за розрахунковий період.

Тому з метою реалізації Ваших прав та вимог законодавства подання звіту буде проводитись шляхом впровадження спрощеного порядку, а саме:

- у визначений Договором період (перші три календарних дня місяця) Споживач в особистому кабінеті юридичного споживача самостійно заносить показники лічильника за встановленою формою, у разі достовірності яких формується "Звіт про покази лічильника" (крім індивідуальних побутових споживачів);

- споживач підтверджує вірність відомостей, зазначених в Звіті, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на відповідний документ або наданням відсканованого звіту* з підписом споживача, що прирівнюється до електронного підпису (відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання).

*Звертаємо Вашу увагу, що для можливості надання відсканованого звіту з механічним відтворенням підпису необхідно оформити додаток 4 до договору про розподіл у письмовому вигляді (підписаний екземпляр направити на адресу найближчого структурного підрозділу або до АТ “Херсонобленерго”).

З повагою, адміністрація АТ "Херсонобленерго".
Нагору