Кол-центр Херсонобленерго
0552-48-06-20, 0552-48-06-06

Сім’я була щаслива, що я змінила роботу і влаштувалася в «Херсонобленерго», - діловод «Херсонобленерго» Тетяна Лихачева

November 30, 2018

У кожного з працівників АТ «Херсонобленерго» своя історія пошуку ідеального робочого місця. Хтось продовжує родинну династію, хтось шукає собі кращі умови роботи. Саме остання причина і підштовхнула Тетяну Лихачеву влаштуватися на посаду діловода Центру з питань приєднання  АТ «Херсонобленерго».

Родина Тетяни не має ніякого відношення до сфери енергетики: мати все життя пропрацювала у банках, а батько – у облавтодорі. У минулому вона за прикладом матері була співробітником банку. Як зізнається сама Тетяна, зазвичай було важко працювати через ненормований графік. Непоодинокі затримки у офісі до пізнього вечора не давали можливості проводити багато часу із чоловіком та маленькою донькою.  Тому заради сім’ї Тетяна зважилася на зміни:

«Я дізналася, що у «Херсонобленерго» є вакансія із зручним і сталим графіком, тож без вагань вирішила перейти на роботу сюди. Сім’я була щаслива, що я змінила роботу, чоловік навіть сказав, що нарешті ми тебе бачимо вдома не тільки вночі!

Іноді домашні наді мною навіть насміхаються через те, що я економлю і всюди вимикаю світло. Жартують, «видно, що мама працює в обленерго»», - говорить Тетяна.

Більшу частину свого робочого часу діловод Центру з питань приєднання проводить за комп’ютером та горами документації на нові приєднання або на збільшення потужності електропостачання.

«У різного замовника різні ситуації. Якщо будівельний майданчик, то ми просимо, щоб замовник спочатку відвідав ДАБІ і взяв повідомлення про початок робіт, щоб у нього не було проблем. Якщо у когось заява на збільшення потужності, то ми пояснюємо: в який період людина отримає технічні умови, коли ми видаємо рахунок, що три місяці будуть виконуватися роботи», - пояснює діловод.

Після роз’яснень замовникам пакет документів треба перевірити, відсканувати, всі дані занести у базу, перевірити всю інформацію ще раз і тільки тоді надсилати на подальшу обробку юристам.

Як і у будь-якій іншій роботі, є свої складнощі. Головний виклик – сидяча робота, зізнається Тетяна:

«Важко проводити багато часу за сидячою роботою, тому потрібно, щоб кожен діловод ходив щодня на 15 хв на технічну перерву. За цей час голова відпочине і ти знову готовий до роботи».

Іноді буває нелегко спілкуватися із клієнтами. Хоч потік абонентів у Центрі з питань приєднання не такий, як у Центрі обслуговування споживачів, але і сюди люди приходять різні люди. Завдання діловода – підібрати ключ до кожного, заспокоїти та роз’яснити всі проблемні питання. Тетяна зізнається, що дуже допомагають дружні стосунки у колективі:

«Якщо якась форс-мажорна ситуація, то підстраховуємо, щоб абонент не нервував і не чекав. За свої старання ми отримуємо багато подяк як від літніх людей, так і від молоді».

Відпочинок від робочих буднів Тетяна знаходить у сімейному колі. Для неї родина – це головне у житті:

«Раніше, коли був вільний час, я в’язала. А зараз, напевно як у кожної мами, моє хобі – це кухня. Ще одне - робити домашнє завдання з дочкою- третьокласницею. Вчора ми протягом трьох годин малювали родове дерево. А на минулому тижні, робили проект по природознавству про корисні копалини. Ми намалювали нашу область і відмітили різнокольоровими фломастерами де які копалини знаходяться», - поділилася діловод Центру з питань приєднання, відділу підготовки технічних умов та реалізації АТ «Херсонобленерго» Тетяна Лихачева.

Нагору