Ми продовжуємо працювати дистанційно
Всі процеси налагоджені. Ми готові консультувати вас онлайн і надалі.
Прийом/обробка дзвінків, листів електронної пошти, онлайн-послуг під час карантину здійснюється без змін. Обмін документами відбувається через служби поштової доставки. Ми докладаємо максимум зусиль, що б вимушений карантин не вплинув на наші партнерські взаємовідносини.
Ви щиро порадували нас тим, що продовжуєте активно використовувати наші електронні ресурси. Ми ж зі свого боку посилюємо роботу й збільшуємо мережу онлайн – послуг.
Ви, як і раніше, можете надсилати електронні звернення через «Кабінет споживача» на сайті «Херсонобленерго», замовляти онлайн послуги та отримувати консультацію за телефоном кол-центру 0552-48-06-20.
Повідомляємо додатково:
Онлайн-послуги через особистий кабінет - https://ksoe.com.ua/cabinet/service_info/
Онлайн - кабінет з приєднання до електромереж - https://ksoe.com.ua/conn_cabinet/login/
Онлайн - кабінет з укладання договорів на розподіл електричної енергії (Споживачів, Постачальників) - https://ksoe.com.ua/contract_cabinet/login/
Онлайн - кабінет з працевлаштування - https://ksoe.com.ua/employment_cabinet/login/
Планові та аварійні відключення можна переглянути тут https://ksoe.com.ua/disconnection/
Працює кол-центр АТ «Херсонобленерго» за телефонами 0552-480-620, 0-800-500-629.
З приводу інших питань: за телефонами територіальних підрозділів https://ksoe.com.ua/company/contacts/
Прийом листів та документів на електронну пошту kanc@co.ksoe.com.ua
Дякуємо за співпрацю.